Wonen is leven
 
 
Sneller reageren op reparatieverzoeken
Bij Vidomes vinden we dat onze dienstverlening nog beter kan. Speciaal daarvoor hebben we een coördinator dienstverlening: Babette de Jager. In de vorige editie heeft ze zich voorgesteld, deze keer vertelt ze over de verbeteracties die nu lopen. Een lopende verbeteractie gaat over het afhandelen van uw reparatieverzoeken.


“Ongeveer zestig procent van de telefoontjes die binnenkomen op ons KlantContactCentrum, gaat over reparaties aan de woning of aan het complex. Uit klanttevredenheidsmetingen blijkt dat het proces van het eerste telefoontje tot en met de reparatie niet altijd naar wens verloopt. Huurders geven aan dat we afspraken niet nakomen of niet goed communiceren over hoe het verder gaat.”

Verbeteringen
“Onlangs deden we onderzoek naar het reparatieonderhoud. We hebben niet alleen naar u geluisterd, maar ook naar onze medewerkers die dagelijks contact met u hebben. Uit het onderzoek kwamen zes verbetervoorstellen naar voren. Omdat we deze snel en eenvoudig kunnen doorvoeren, zult u als huurder snel het verschil merken.”

“Eerste verbeterpunt is het invoeren van een keuzemenu op ons algemeen telefoonnummer. Belt u ons KlantContactCentrum, dan vraagt een stem u waarvoor u belt. U kunt dan kiezen voor de optie ‘reparatieverzoek doorgeven’. U komt meteen bij een medewerker terecht die alles van reparatieverzoeken afweet.”

Beter bereikbaar
“Een aantal verbeteringen moet ervoor zorgen dat de medewerkers van het KlantContactCentrum en de opzichters van het reparatieonderhoud beter samenwerken en beter bereikbaar zijn. Zo kunnen ze uw probleem nog beter en sneller oplossen. En dat is natuurlijk het doel van al onze verbeteracties. Op dit moment voeren we nog de laatste gesprekken binnen de organisatie, waarna we starten met het oppakken van de verbeterpunten.”

“Uiteraard lopen er nog veel meer verbeteracties die er hopelijk aan bijdragen dat u tevredener bent over onze dienstverlening. In een volgende nieuwsbrief kom ik hier graag op terug.”
 
@VidomesKCC
 
facebook.com/vidomes
 
06 - 13 27 59 72
www.vidomes.nl
088 – 845 66 00
 
 
 
Reageren naar aanleiding van deze nieuwsbrief? vidomesnieuwsbrief@vidomes.nl